Božidarac kursevi kultura obuke Božidar Adžija

Besplatna linija : 0800 300 3050800 300 305

Kurs za brendiranje

Kurs za brendiranje

Termin brend se danas vrlo često upotrebljava, naročito u poslovnim krugovima. To je jedna od onih reči koju svi rado koriste, ali većini nije u potpunosti jasno šta znači ili imaju pogrešnu svest o širini i značaju ovog pojma.
Brend predstavlja celokupni doživljaj koji ima svako ko je u neposrednom kontaktu sa vašim biznisom. Pre nego što potencijalni kupci ili klijenti stupe u kontakt sa vama ili vašim proizvodima i uslugama, prvo će primetiti neki element vašeg brenda. Vaš brend im daje uvid u iskustvo koje će imati sa vama ili vašim proizvodima, na osnovu kog grade određena očekivanja.
Stvoriti uspešan brend, koji može ravnopravno da se uključi u borbu za potrošače sa vodećim svetskim brendovima, na domaćem tržištu ali i na drugim tržištima, postaje ključ uspeha savremenog poslovanja.
Brendiranje se ne svodi samo na sveprisutnost, vidljivost i funkciju. Njegova suština je u emocionalnom povezivanju s ljudima i njihovim svakodnevnim životom. Proizvod ili usluga mogu da budu brend tek kada uspostave emocionalni dijalog sa potrošačem. Brend nastaje zahvaljujući karakteru kompanije koja stoji iza njega, kao i njenoj rešenosti da dotakne ljude na emocionalnom nivou.
Za brendiranje je vrlo važno da stvorite razliku između svojih proizvoda/usluga i onih koje nudi konkurencija. Da bi se proizvod izdvojio u masi sličnih, potrebno je da se potrošači informišu o tome "ko" je proizvod, "šta" dati proizvod čini i "zašto" potrošači baš na njega treba da obrate pažnju. Uspešan brend je zapravo odličan proizvod ili usluga, praćen jakim (emocionalnim) vezama sa potrošačima, dobrom pozadinskom pričom i kreativno dizajniranim i sprovedenim marketingom.
Cilj kursa Brendiranje jeste upoznavanje polaznika sa pojmom i elementima brenda, kao i načinima da proizvod/usluga budu na pravi način percipirani od strane potrošača i diferencirani u odnosu na konkurenciju.

Na kursu brendiranja ćete se upoznati sa istorijom i razvojem brendiranja, saznaćete šta brend jeste, a šta nije, naučićete koji su najznačajniji elementi brenda (identitet brenda, vrednost brenda, prepoznatljivost, svest o brendu), šta je vizuelni i verbalni identitet brenda, kako kvalitetno pozicionirati svoj brend, zašto je brend engagement važan u procesu kreiranja brenda, naučićete koji alati se koriste prilikom izbora ciljne grupe potrošača i kako im treba komunicirati svoje proizvode/usluge, kako izaći iz kutije kreirajući jake veze sa potrošačima i uvodeći brand-as-person, brand-as-organization i brand-as-symbol perspektive, videćete koje taktike brendiranja koriste veliki brendovi, naučićete kako da razvijete lični brend.

Zvanična potvrda stečenih veština

Sertifikat o ѕavršenom kursu brendiranja koji budete stekli u “Božidarcu” priznata je i proverena garancija kvaliteta. Božidarac je državna ustanova koja baštini nasledstvo Narodnog univerziteta Božidar Adžije više od šest decenija. Poznati smo po višegodišnjoj tradiciji obučavanja na hiljade zadovoljnih polaznika u raznim oblastima. Ustanova je od 2018. godine i član Evropske asocijacije za obrazovanje odraslih u Briselu.

Vreme trajanja kursa brendiranja: 

  • Fond: 16 školskih časova, mesec dana
  • Dinamika rada: u skladu sa dogovorom grupe ali najčešće dva do tri puta nedeljno, u poslepodnevnim terminima
  • Nastava se odvija u realnom vremenu tj. uživo što ostavalja mogućnost da postavljate pitanja i učestvujete dok pratite

Cena kursa za brandiranje i načini plaćanja: 

  • Kurs je na akciji za julsku grupu i iznosi 9.900 dinara, umesto 15.000 dinara
  • Uplata pre početka nastave
  • Čekovima građana, do dve rata 

Upiši se odmah na kurs za brendiranje:

  • Najjednostavnije je putem sledećeg linka ovde ili
  • Putem i-mejla: prijava@bozidarac.rs 
  • Takođe možete da nam pišete i putem Vibera i Whats up-a +381648668230
  • lično u prostorijama „Božidarca“, adresa: Radoslava Grujića 3, Beograd – radnim danima od 10 do 13č 

Božidarac je član Evropske asocijacije za obrazovanje odraslih (EAEA)

Jednostavan pristup online kursu: Tražili smo najbolje i najjednostavnije rešenje za online nastavu kako bismo odgovorili na sve zahteve polaznika, a to su: aplikacija mora da bude jednostavna, da može i na običnom kompjuteru i na telefonu da radi, bez komplikovanog instaliranja i bez dodatne opreme, a sve u cilju da se kvalitet nastave održi kao i kod frontalne nastave u učionici. Virtualna učionica ima još više mogućnosti nego obična. Upiši se odmah! Nastava počinje odmah po formiranju grupe, a najviše deset do petnaest dana nakon upisa

Budući da postupak brendiranja može da se shvati kroz praktičan rad, kurs će sadržati i praktičan segment, kako bi polaznici primenili stečena znanja i stvorili brend od konkretne usluge ili proizvoda. Prijavi se sad

:

Top