Besplatna linija : 0800 300 3050800 300 305
Rezervišite svoje mesto na besplatnim radionicama Korak po korak kroz digitalnu transformaciju i pomozite svojoj kompaniji da započne put transformacije i postane uspešnija i konkurentna na današnjem promenljivom tržištu. Kroz radionice preduzetnici i predstavnici maliih i srednjih preduzeća imaju su priliku da se upoznaju sa konceptom digitalne transformacije, njenim uticajem na poslovanje, pokretačima i oblastima na koje se treba fokusirati kada je reč o upravljanju inicijativama za digitalnu transformaciju kompanija. Radionica digitalne transformacije predvićena je kao interaktivna radionica podeljena u dva ključna segmenta: pokretači rasta (generisanje potražnje, pretraga i selekcija, proces kupovine kupca, korisničko iskustvo) i poboljšanje operativnosti (efikasnost procesa, korišćenje sredstava, agilnost, novi poslovni i uslužni modeli, kreiranje radnosg mesta i definisanje potreba). Cilj radionica je da na temelju primera, kako globalno, tako i regionalno uspešnih kompanija, inspirišu mala i srednja preduzeća da dalje istražuju digitalnu transformaciju i uspostave kulturu inovacija u svom okruženju, kako bi osigurala sopstvenu konkurentnost i finansijski napredak. Kome je namenjena radionica? Ciljna grupa projekta „Korak po korak kroz digitalnu transformaciju“ namenjen je predstavnicima (rukovodiocima i donosiocima odluka) u preduzetničkim ili malim kompanijama koje posluju na teritoriji grada Beograda i koje žele da unaprede svoje poslovanje, ali trenutno za to ne mogu da izdvoje sredstva.
Prijavite se odmah na sledećem liku: https://forms.gle/H8u5f6EA5i7HxVdq5 Program radionice Korak po korak kroz digitalnu transformaciju 1. Kako tehnologija menja biznis i kako utiče na radna mesta 2. Mehanika poremećaja tržišta 3. Digitalni trendovi – prošlost i budućnost 4. Analiza trendova velikog i malog uticaja 5. Digitalni biznis modeli i IT sigurnost 6. Biznis analitika i digitalni mediji 7. Vaš put ka digitalnoj transformacijiKorisnik (klijent, kupac) i korisničko iskustvo kao polazna tačka digitalne strategije 8. E-trgovina – prednosti i mane, Integrisani marketing i komunikacije u digitalnom svetu 9. Nacrt digitalne strategije 10. Digitalna strategija – izrada akcionog plana i alokacija resursa
Projekat sprovodi: Udruženje građana Alternativna prilika, a podržava grad Beograd, ustanova Božidarac i Kancelarija za mlade opštine Vračar.