Бесплатна линија : 0800 300 3050800 300 305
Општа информација: Напредни курс за Front Office менаџмент
Циљ овог курса је да надогради претходни курс Основе рецепцијског пословања и да пружи јасну слику о томе шта се очекује од успешног Фронт Office менаџера. У зависности од величине, структуре и расподеле послова неке дужности могу и не морају бити у опису посла али полазници ће имати веома добро знање како функционишу сви организациони модели и лако ће препознати и прилагодити се оном у којем тренутно раде. Свака тематика ће бити подржана конкретним примерима и саветима који су се у пракси показали као најуспешнији. У основама су обрађене и тематике које су саме по себи наука, али дају полазницима који се раније нису сусрели са њима добар увид у то шта оне представљају, која им је сврха, и то ће бити добра основа на којој ће даље градити своја знања и вештине. Обука је организована у „Божидарцу“ али у складу са временским могућностима полазника планирана је посета неког од хотела.
Време трајања
Термини уписа:
Предавач: Александар Милић, струковни менаџер у хотелијерству. Поседује вишегодишње међународно искуство у сектору соба (Роомс Дивисион), са посебним освртом на рецепцијско пословање и односе са гостима. Сертификован тренер од стране Hyatt Hotels and Resort i Jumeirah Hotels групе и то за Таск тренинг као и за Групне тренинге.
Цена курса и начини плаћања:
Испит провере знања за кандидате са предзнањем: За полагање испита без похађања курса неопходно је да кандидати дођу са копијом личне карте, копијом дипломе или сведочанства о завршеној средњој школи, такође кандидат је обавезан да достави и потврду о обављеној пракси или радном ангажману у угоститељском објекту не краћем од три месеца.
: