Božidarac kursevi kultura obuke Božidar Adžija

Besplatna linija : 0800 300 3050800 300 305

Zašto je Nalog na mapama važan i kako raditi na njemu

Zašto je Nalog na mapama važan i kako raditi na njemu

Ukoliko si spreman/a za novo znanje i veštine koje možeš brzo da savladaš prijavi se odmah na pažljivo osmišljen intenzivni kurs o Guglovom alatu “Moje preduzeće”

Trajanje: 3,5 č  
Datum održavanja: 13.11.2019. godine
Vreme održavanja: od 18 do 21:30 č 

Za koga je kurs?

- one koji imaju svoj biznis i žele da budu vidljivi na Google pretragama i mapama
- one koji žele da nauče nove veštine koje mogu da iskoriste kao pružanje usluga i time dodatno zarade 
- one koji žele da dopune svoje veštine


Šta ćete naučiti ? 

- šta je my business
- kako se otvara nalog
- kako se verifikuje nalog i zašto je to važno
- šta znači affiliate my business nalog
- spacifičnosti branši
- popunjavanje osnovnih podataka
- važnost odgovaranja na ocene, komenatre, pitanja
- važnost ažuriranja naloga 
- koja su ograničanja i zabrane

Cena: 8000 dinara (ukoliko uplatite do 05.11.2019. ostvarujete uštedu 25%, cena je 6000 dinara)


Uveli smo i razne mogućnosti upisa:

  • Lično u prostorijama „Božidarca“, adresa: Radoslava Grujića 3, Beograd – radnim danima od 8 do 16č ili
  • Putem i-mejla: prijava@bozidarac.rs
  • Putem web-sajta www.bozidarac.rs (odeljak: Onlajn prijava)
  • Putem besplatne info linije 0800 300 305 



Predavač Sonja Jovović, Vlasnik Profy Multi Media, agencije za oglašavanje i edukaciju u
korišćenju alata za oglašavanje na internetu.

Sertifikovani je Google profesionalac za digitalno oglašavanje za Adwords Search, Display, Video i Analytics od 2012 godine.
Aktivno radi na edukaciji tržišta o značaju prisustva na internetu, mogućnostima koje ono
pruža. Fokus njenih aktivnosti je da se pokaže na konketnim primerima koji su to izazovi sa
kojima moraju da se susretnu preduzetnici koji kreću na web i koji su benefiti i koje su
prepreke u realizaciji.

Takođe organizuje edukacije za ads i analitik zajednicu u Srbiji, u cilju održavanja i
povćavanja kvaliteta agencija i pojedinaca koji nude usluge tržištu.

Od 2015 drži radionice korišćenja Google alata za oglašavanje i korišćenje analitike, u PK
Beograda, Impact Hubu, Forum Media

Top