Besplatna linija : 0800 300 3050800 300 305
Važno obaveštenje! Trenutno ne realizujemo nastavu kursa u Božidarcu zbog mera Vlade Republike Srbije u cilju sprečavanja širenja korona virusa, ali sa zadovoljstvom moćemo da vam ponudimo novi online kurs menadžmenta hrane i pića. Više informacija možete naći na linku ovde.
Postani menadžer u ugostiteljstvu Kreiran za sve one koji žele da se zaposle u ugostiteljstvu kao F&B (food and beverage) menadžeri i one koji žele da napreduju u karijeri, kurs za menadžera u ugostiteljstvu puža vam priliku da steknete nova znanja. Zaposlite se kao menadžer u restoranu ili pronađite posao u hotelu. Steknite nove veštine koje se tiču organizacije rada, komunikacije i odnosa sa gostima, nabavke, prodaje i finasijske analize. Kvalifikovani menadžeri uvek su traženi kadar jer bez njih nijedna organizacija ne može efikasno da funkcioniše. Olakšajte sebi put ka zaposlenju ili napredovanju na trenutnom poslu upisom na kurs za menadžera u ugostiteljstvu. Obezbedite sertifikat menadžera ugostiteljstva Steknite priznati sertifikat menadžera koji možete priložiti prilikom konkurisanja za poslove u hotelima i restoranima. “Božidarac” ima višegodišnju tradiciju obrazovanja i obučavanja na hiljade stručnih i kvalifikovanih kadrova. Sva znanja stečana na kursu primenljiva su u praksi i daju prednost prilikom zapošljavanja. Naučite da upravljate ugositeljskim objektom od iskusnih profesionalaca Predavači poseduju dugogodišnje iskustvo iz oblasti menadžmenta u ugostiteljstvu, organizaciji rada i formiranju i obuci kadrova. Svakom polazniku posvećuje se maksimalna pažnja, podstiče se aktivno učestvovanje kako bi se što bolje osposobili za buduće zanimanje menadžera ugostiteljskog objekta. O predavaču: Nenad Petrović poseduje dugogodišnje iskustvo u hotelijerstvu, nakon formalnog obrazovanja na Visokoj Hotelijerskoj Školi gradio je karijeru u najeminentnijim domaćim i internacionalnim kompanijama, zabeležio je rad na prekookeanskim i rečnim brodovima, ploveći širom SAD-a i Evrope, hotelu InterContinental na Malti, i hotelima "Grand" i "Hyatt" u Srbiji. Prolazeći funkcije od konobara, preko Menadžera Restorana do funkcije Rukovodioca sektora Hrane i Pića, specijalizovao se u oblastima: Načini usluživanja, Govor tela, Protokol, Poznavanje ponude, Organizacija rada, Organizacija događaja i Trening osoblja. Steknite neophodna znanja iz ugostiteljstva Program kursa za menadžera u ugostiteljstvu obuhvata teoriju i praktične primere. Upoznaćete se sa zaduženjima za implementiranje i održavanje najviših standarda servisa, organizaciju restoranskih konobara, pomoćnih konobara, kontrolora naplate, nabavku sitnog inventara, higijene restorana, higijene i izgleda zaposlenih, komunikacija i odnos sa gostima. Na kursu ćete steći i veštine kreiranje efikasnih timova i uspostavljanje menadžmenta učinka. Obrađuju se i bazični zadaci poput zatvaranja kase. Posebna pažnja je usmerena i na sticanju veština za nabavku i skladištenje robe, izrade rasporeda, finansijske analize, promocije i unapređenja prodaje. U zavisnosti od veličine, strukture i raspodele poslova neke dužnosti mogu i ne moraju biti u opisu posla menadžera u ugostiteljstvu. Naučićete sve i o organizaciji događaja. Kurs je koncipiran tako da polaznici steknu znanje o funkcionisanu različitih organizacija, poput hotela, restorana, kafića, (engl. Horeca Hotel/Restaurant/Café) kao bi se lakše prilagodili svakoj. Akcenat je na primerima iz prakse koji su se pokazali kao najuspešniji. Program predavanja na kursu za menadžera hrane i pića:
Vreme trajanja i dinamika obuke kursa
Cena kursa i načini plaćanja:
Zašto je menadžer hrane i pića jedna od najbitnijih pozicija u hotelu i restoranu? Menadžeri hrane i pića su ključni radnici restorana i hotela. Oni osiguravaju da kupci dobiju proizvode koji ispunjavaju njhova očekivanja, kao i sigurnosne standarde industrije. Sa razvojem sekora usluga potražnja za kvalitetnim mendžerima u ugostiteljstvu je u stalnom porastu. Uspešan menadžer hrane i pića dobro poznaje svoj posao i kupce, a znanje o potrošačkim trendovima u sektoru hrane i pića pomaže mu da ponuda restorana i hotela uvek bude privlačna. Jedan od osnovnih načina na koji menadžeri hrane i pića ispunjavaju svoje ciljeve prodaje i prihoda jeste odlična usluga za kupce. Menadžeri razumeju kako efikasno prepoznati potencijalne usluge i ublažiti rizike. Takođe aktivno komuniciraju sa klijentima tako da mogu da se uvere da je svaki gost zadovoljan i da osoblje naporno radi na ostvarenju najboljih usluga. Menadžer hrane i pića često je odgovoran za zapošljavanje, obuku i ocenjivanje članova osoblja. Upravljanje osobljem restorana zahteva iskustvo, kao i interpersonalne veštine. Ovi menadžeri moraju znati kako prepoznati nekoga ko dobro radi u timu i ko je spreman da uči i da se usavršava. Menadžer u ugostiteljstvu takođe poseduje organizacione i komunikacijske veštine. Njegov cilj je da stvori tim koji je orijentisan ka korisničkim uslugama i usmeren na ostvarenje prihoda hotela i restorana. Posao menadžera može biti jako zahtevan, pa je dobra organizaija u radu sa velikim brojem informacija od ključnog značaja za uspeh. Posao menadžera hrane i pića je da bude upoznat sa visokim standardima usluge koja treba da se pruži gostu kako u restoranu tako i kafiću. Interne procedure često uspostavljaju menadžeri hrane i pića, kako bi pomogli svom timu da se lako uskladi sa standardima kvaliteta i fokusiraju se na pružanju usluge kupcima. Odgovornosti za rad menadžera hrane i pića su opsežne, a mnoge ustanove zahtevaju da ovi menadžeri imaju setifikate u menadžmentu i ugostiteljstvu. Iskustva nekadašnjih polaznika Kao bivši polaznik kursa za menadžera hrane i pića, Milan Stevanović je sada zaposlen na poziciji menaždera u renomiranom beogradskom hotelu. Svoje iskustvo konobara želeo je da unapredi dodatnim znanjem i tako napreduje u poslu. “Osećao sam da je vreme za napredak jer sam u ugostiteljstvu već nekoliko godina. Odlučio sam se za kurs za menadžera hrane i pića u “Božidarcu” jer program nastave obuhvata sve ono što sam želeo da naučim. Po završetku kursa konkurisao sam za posao menadžera u restoranu hotela. Moji zadaci obuhvataju organizaciju, odgovornost za kvalitet i kontrolu tima, rad na ukupnoj prezentaciji restorana i zadovoljstvu klijenata “, završava svoju uspešnu priču naš polaznik. Pročitajte uskoro i ostala iskustva polaznika na Blogu ,,Moj Božidarac''. Prijavite se što pre, termni se brzo popune! Prijave na kurs za menadžera u ugostiteljstvu su u toku. Posetite našu ustanovu i uverite se zašto je “Božidarac” godinama najpopularnije mesto za obuku profesionalaca. Prijavite se na vreme već danas i zakažite besplatne konsultacije!
Termini upisa:
Skripta kursa menadžmenta hrane i pića:
: