Божидарац курсеви култура обуке Божидар Аџија

Бесплатна линија : 0800 300 3050800 300 305

Курс менаџмента хране и пића

Курс менаџмента хране и пића

Постани менаџер у угоститељству
Креиран за све оне који желе да се запосле у угоститељству као Ф&Б (food and beverage) менаџери и оне који желе да напредују у каријери, курс за менаџера у угоститељству пужа вам прилику да стекнете нова знања. Запослите се као менаџер у ресторану или пронађите посао у хотелу. Стекните нове вештине које се тичу организације рада, комуникације и односа са гостима, набавке, продаје и финасијске анализе. Квалификовани менаџери увек су тражени кадар јер без њих ниједна организација не може ефикасно да функционише. Олакшајте себи пут ка запослењу или напредовању на тренутном послу уписом на курс за менаџера у угоститељству.
Обезбедите сертификат менаџера угоститељства
Стекните признати сертификат менаџера који можете приложити приликом конкурисања за послове у хотелима и ресторанима. “Божидарац” има вишегодишњу традицију образовања и обучавања на хиљаде стручних и квалификованих кадрова. Сва знања стечана на курсу применљива су у пракси и дају предност приликом запошљавања.
Научите да управљате угоситељским објектом од искусних професионалаца
На крусу менаџмента хране и пића програм наставе води истакнути стручњак Ненад Петровић. Као економиста за туризам и угоститељство, поседује дугогодишње интернационално искуство из области менаџмента у угоститељству, организацији рада и формирању и обуци кадрова. Сваком полазнику посвећује се максимална пажња, подстиче се активно учествовање како би се што боље оспособили за будуће занимање менаџера угоститељског објекта.
Стекните неопходна знања из угоститељства
Програм курса за менаџера у угоститељству обухвата теорију и практичне примере. Упознаћете се са задужењима за имплементирање и одржавање највиших стандарда сервиса, организацију ресторанских конобара, помоћних конобара, контролора наплате, набавку ситног инвентара, хигијене ресторана, хигијене и изгледа запослених, комуникација и однос са гостима. На курсу ћете стећи и вештине креирање ефикасних тимова и успостављање менаџмента учинка. Обрађују се и базични задаци попут затварања касе. Посебна пажња је усмерена и на стицању вештина за набавку и складиштење робе, израде распореда, финансијске анализе, промоције и унапређења продаје. У зависности од величине, структуре и расподеле послова неке дужности могу и не морају бити у опису посла менаџера у угоститељству. Научићете све и о организацији догађаја. Курс је конципиран тако да полазници стекну знање о функционисану различитих организација, попут хотела, ресторана, кафића, (енгл. Horeca Hotel/Restaurant/Café) као би се лакше прилагодили свакој. Акценат је на примерима из праксе који су се показали као најуспешнији.
Програм предавања на курсу за менаџера хране и пића:

  • Дефинисање сектора хране и пића
  • Крактеристике менаџера у угоститељству
  • Оперативни менаџемнт
  • Унутрашња организација, клијент, економско руковођење активностима
  • Промоције и унапређење продаје, како се побољшати и развијати
  • Организација догађаја

Време трајања и динамика обуке курса

  • Обука за менаџера у угоститељству одржава се у  “Божидарацу”.
  • Фонд часова обуке: 25 школских часова (месец дана)
  • Термини се одређују у договору са полазником

Цена курса и начини плаћања: 

  • Цена обуке: 27.000 РСД у две рате са првом ратом већ од 13.500 РСД 
  • Цена индивидуалне обуке: 33.000 РСД
  • Административном забраном или чековима грађана
  • Уколико се пријавите преко сајта на поклон добијате скрипту за наставу

Зашто је менаџер хране и пића једна од најбитнијих позиција у хотелу и ресторану?
Менаџери хране и пиц́а су кључни радници ресторана и хотела. Они осигуравају да купци добију производе који испуњавају њхова очекивања, као и сигурносне стандарде индустрије. Са развојем секора услуга потражња за квалитетним менџерима у угоститељству је у сталном порасту. Успешан менаџер хране и пиц́а добро познаје свој посао и купце, а знање о потрошачким трендовима у сектору хране и пиц́а помаже му да понуда ресторана и хотела увек буде привлачна.                   Један од основних начина на који менаџери хране и пиц́а испуњавају своје циљеве продаје и прихода јесте одлична услуга за купце. Менаџери разумеју како ефикасно препознати потенцијалне услуге и ублажити ризике. Такође активно комуницирају са клијентима тако да могу да се увере да је сваки гост задовољан и да особље напорно ради на остварењу најбољих услуга. Менаџер хране и пиц́а често је одговоран за запошљавање, обуку и оцењивање чланова особља. Управљање особљем ресторана захтева искуство, као и интерперсоналне вештине. Ови менаџери морају знати како препознати некога ко добро ради у тиму и ко је спреман да учи и да се усавршава. Менаџер у угоститељству такође поседује организационе и комуникацијске вештине. Његов циљ је да створи тим који је оријентисан ка корисничким услугама и усмерен на остварење прихода хотела и ресторана. Посао менаџера може бити јако захтеван, па је добра организаија у раду са великим бројем информација од кључног значаја за успех.
        Посао менаџера хране и пића је да буде упознат са високим стандардима услуге која треба да се пружи госту како у ресторану тако и кафићу. Интерне процедуре често успостављају менаџери хране и пића, како би помогли свом тиму да се лако усклади са стандардима квалитета и фокусирају се на пружању услуге купцима. Одговорности за рад менаџера хране и пића су опсежне, а многе установе захтевају да ови менаџери имају сетификате у менаџменту и угоститељству.

Искуства некадашњих полазника
Као бивши полазник курса за менаџера хране и пића, Милан Стевановић је сада запослен на позицији менаждера у реномираном београдском хотелу. Своје искуство конобара желео је да унапреди додатним знањем и тако напредује у послу. “Осећао сам да је време за напредак јер сам у угоститељству већ неколико година. Одлучио сам се за курс за менаџера хране и пића у “Божидарцу” јер програм наставе обухвата све оно што сам желео да научим. По завршетку курса конкурисао сам за посао менаџера у ресторану хотела. Моји задаци обухватају организацију, одговорност за квалитет и контролу тима, рад на укупној презентацији ресторана и задовољству клијената “, завршава своју успешну причу наш полазник. Прочитајте ускоро и остала искуства полазника на Блогу ,,Мој Божидарац''.
Пријавите се што пре, термни се брзо попуне!
Пријаве на курс за менаџера у угоститељству су у току. Посетите нашу установу и уверите се зашто је “Божидарац” годинама најпопуларније место за обуку професионалаца. Пријавите се на време већ данас и закажите бесплатне консултације!

Термини уписа: 

  • Упис на наведени курс врши се током целе календарске године
  • Упис се врши лично у просторијама „Божидарца“, адреса: Радослава Грујића 3, Београд – радним данима од 8 до 16х или 
    • Путем и-мејла: prijava@bozidarac.rs 
    • Путем веб-сајта www.bozidarac.rs (одељак: Онлајн пријава)
    • Путем бесплатне инфо линије 0800 300 305

 

Скрипта курса менаџмента хране и пића:

 

:

Top