Бесплатна линија : 0800 300 3050800 300 305
Општа информација: Основни курс за Front Desk и Front Office
Циљ овог курса је да идентификује моделе Front Office одељења / Рецепције и да се разумеју све функције и важност појединца, рецепционера, за пословање читавог хотела. Осим основа, курс обрађује детаљно неке извештаје који су у употреби у сваком хотелу на свету као и оне који су специфични за Србију и наше пословно окружење. Такође, полазници ће имати увид у основе коришћења хотелских информационих система и његове функције тако да без обзира на ком софтверу буду радили лако ће га схватити и брзо научити. Овај курс је припремљен на основу искуства стеченог у хотелима највећих хотелских корпорација до мањих приватних домаћих хотела. Свака тематика ће бити подржана конкретним примерима и саветима који су се у пракси показали као најуспешнији. Обука је организована у „Божидарцу“ али у складу са временским могућностима полазника планирана је посета неког од хотела.
Време трајања:
Термини уписа:
Предавач: Александар Милић, структовни менаџер у хотелијерству. Поседује вишегодишње међународно искуство у сектору соба (Роомс Дивисион), са посебним освртом на рецепцијско пословање и односе са гостима. Сертификован тренер од стране Hyatt Hotels and Resort i Jumeirah Hotels групе и то за Task trening као и за Групне тренинге.
Цена курса и начини плаћања:
Испит провере знања за кандидате са предзнањем: За полагање испита без похађања курса неопходно је да кандидати дођу са копијом личне карте, копијом дипломе или сведочанства о завршеној средњој школи, такође кандидат је обавезан да достави и потврду о обављеној пракси или радном ангажману у угоститељском објекту не краћем од три месеца.
: