Бесплатна линија : 0800 300 3050800 300 305
Резервишите своје место на бесплатним радионицама Kорак по корак кроз дигиталну трансформацију и помозите својој компанији да започне пут трансформације и постане успешнија и конкурентна на данашњем променљивом тржишту. Kроз радионице предузетници и представници малиих и средњих предузећа имају су прилику да се упознају са концептом дигиталне трансформације, њеним утицајем на пословање, покретачима и областима на које се треба фокусирати када је реч о управљању иницијативама за дигиталну трансформацију компанија. Радионица дигиталне трансформације предвићена је као интерактивна радионица подељена у два кључна сегмента: покретачи раста (генерисање потражње, претрага и селекција, процес куповине купца, корисничко искуство) и побољшање оперативности (ефикасност процеса, коришћење средстава, агилност, нови пословни и услужни модели, креирање радносг места и дефинисање потреба). Циљ радионица је да на темељу примера, како глобално, тако и регионално успешних компанија, инспиришу мала и средња предузећа да даље истражују дигиталну трансформацију и успоставе културу иновација у свом окружењу, како би осигурала сопствену конкурентност и финансијски напредак. Kоме је намењена радионица? Циљна група пројекта „Kорак по корак кроз дигиталну трансформацију“ намењен је представницима (руководиоцима и доносиоцима одлука) у предузетничким или малим компанијама које послују на територији града Београда и које желе да унапреде своје пословање, али тренутно за то не могу да издвоје средства.
Пријавите се одмах на следећем лику: https://forms.gle/H8u5f6EA5i7HxVdq5 Програм радионице Kорак по корак кроз дигиталну трансформацију 1. Kако технологија мења бизнис и како утиче на радна места 2. Механика поремећаја тржишта 3. Дигитални трендови – прошлост и будућност 4. Анализа трендова великог и малог утицаја 5. Дигитални бизнис модели и IT сигурност 6. Бизнис аналитика и дигитални медији 7. Ваш пут ка дигиталној трансформацијиKорисник (клијент, купац) и корисничко искуство као полазна тачка дигиталне стратегије 8. Е-трговина – предности и мане, Интегрисани маркетинг и комуникације у дигиталном свету 9. Нацрт дигиталне стратегије 10. Дигитална стратегија – израда акционог плана и алокација ресурса
Пројекат спроводи: Удружење грађана Алтернативна прилика, а подржава град Београд, установа Божидарац и Канцеларија за младе општине Врачар.