Besplatna linija : 0800 300 3050800 300 305
Opšta informacija: Osnovni kurs za Front Desk i Front Office
Cilj ovog kursa je da identifikuje modele Front Office odeljenja / Recepcije i da se razumeju sve funkcije i važnost pojedinca, recepcionera, za poslovanje čitavog hotela. Osim osnova, kurs obrađuje detaljno neke izveštaje koji su u upotrebi u svakom hotelu na svetu kao i one koji su specifični za Srbiju i naše poslovno okruženje. Takođe, polaznici će imati uvid u osnove korišćenja hotelskih informacionih sistema i njegove funkcije tako da bez obzira na kom softveru budu radili lako će ga shvatiti i brzo naučiti. Ovaj kurs je pripremljen na osnovu iskustva stečenog u hotelima najvećih hotelskih korporacija do manjih privatnih domaćih hotela. Svaka tematika će biti podržana konkretnim primerima i savetima koji su se u praksi pokazali kao najuspešniji. Obuka je organizovana u „Božidarcu“ ali u skladu sa vremenskim mogućnostima polaznika planirana je poseta nekog od hotela.
Vreme trajanja:
Termini upisa:
Predavač: Aleksandar Milić, struktovni menadžer u hotelijerstvu. Poseduje višegodišnje međunarodno iskustvo u sektoru soba (Rooms Division), sa posebnim osvrtom na recepcijsko poslovanje i odnose sa gostima. Sertifikovan trener od strane Hyatt Hotels and Resort i Jumeirah Hotels grupe i to za Task trening kao i za Grupne treninge.
Cena kursa i načini plaćanja:
Ispit provere znanja za kandidate sa predznanjem: Za polaganje ispita bez pohađanja kursa neophodno je da kandidati dođu sa kopijom lične karte, kopijom diplome ili svedočanstva o završenoj srednjoj školi, takođe kandidat je obavezan da dostavi i potvrdu o obavljenoj praksi ili radnom angažmanu u ugostiteljskom objektu ne kraćem od tri meseca.
: