Besplatna linija : 0800 300 3050800 300 305
Opšta informacija: Napredni kurs za Front Office menadžment
Cilj ovog kursa je da nadogradi prethodni kurs Osnove recepcijskog poslovanja i da pruži jasnu sliku o tome šta se očekuje od uspešnog Front Office menadžera. U zavisnosti od veličine, strukture i raspodele poslova neke dužnosti mogu i ne moraju biti u opisu posla ali polaznici će imati veoma dobro znanje kako funkcionišu svi organizacioni modeli i lako će prepoznati i prilagoditi se onom u kojem trenutno rade. Svaka tematika će biti podržana konkretnim primerima i savetima koji su se u praksi pokazali kao najuspešniji. U osnovama su obrađene i tematike koje su same po sebi nauka, ali daju polaznicima koji se ranije nisu susreli sa njima dobar uvid u to šta one predstavljaju, koja im je svrha, i to će biti dobra osnova na kojoj će dalje graditi svoja znanja i veštine. Obuka je organizovana u „Božidarcu“ ali u skladu sa vremenskim mogućnostima polaznika planirana je poseta nekog od hotela.
Vreme trajanja
Termini upisa:
Predavač: Aleksandar Milić, strukovni menadžer u hotelijerstvu. Poseduje višegodišnje međunarodno iskustvo u sektoru soba (Rooms Division), sa posebnim osvrtom na recepcijsko poslovanje i odnose sa gostima. Sertifikovan trener od strane Hyatt Hotels and Resort i Jumeirah Hotels grupe i to za Task trening kao i za Grupne treninge.
Cena kursa i načini plaćanja:
Ispit provere znanja za kandidate sa predznanjem: Za polaganje ispita bez pohađanja kursa neophodno je da kandidati dođu sa kopijom lične karte, kopijom diplome ili svedočanstva o završenoj srednjoj školi, takođe kandidat je obavezan da dostavi i potvrdu o obavljenoj praksi ili radnom angažmanu u ugostiteljskom objektu ne kraćem od tri meseca.
: