Božidarac kursevi kultura obuke Božidar Adžija

Besplatna linija : 0800 300 3050800 300 305

Kurs menadžmenta hrane i pića online

Kurs menadžmenta hrane i pića online

Postani menadžer u ugostiteljstvu
Kreiran za sve one koji žele da se zaposle u ugostiteljstvu kao F&B (food and beverage) menadžeri i one koji žele da napreduju u karijeri, kurs za menadžera u ugostiteljstvu puža vam priliku da steknete nova znanja. Zaposlite se kao menadžer u restoranu ili pronađite posao u hotelu. Steknite nove veštine koje se tiču organizacije rada, komunikacije i odnosa sa gostima, nabavke, prodaje i finasijske analize. Kvalifikovani menadžeri uvek su traženi kadar jer bez njih nijedna organizacija ne može efikasno da funkcioniše. Olakšajte sebi put ka zaposlenju ili napredovanju na trenutnom poslu upisom na kurs za menadžera u ugostiteljstvu.
Učite od najboljih odmah - online
Online učenje je novi trend koji je stigao u Srbiju. Božidarac Online vam omogućava da steknete novu veštine i nakon ukidanja karantina krenite u potragu za novim poslom.  Jasno stavite svima do znanja da se produktivno iskoristili ovaj period.
Ostanite kod kuće, steknite nove veštine
Kako borba protiv Covid-19 virusa zavisi od svih nas i samoizolacije, iskoristite ovo vreme na najbolji mogući način. Vreme provedeno u karantinu ne mora da bude izgubljeno.
Niste sami
Naši kursevi zadržali su sve prednosti tradicionalnog obrazovanja uz nove mogućnosti. Imaće kontakt uživo sa predavačem koji vam u svakom trenutku može ponoviti ili dodatno objasniti ukoliko je potrebno. Putem online platforme imaćete i kontakt sa drugim polaznicima i mogućnost direktne komunikacije. Sve ovo iz udobnosti vaše dnevne sobe preko kompjutera ili mobilnog telefona.
Obezbedite sertifikat menadžera ugostiteljstva
Steknite priznati sertifikat menadžera koji možete priložiti prilikom konkurisanja za poslove u hotelima i restoranima. “Božidarac” ima višegodišnju tradiciju obrazovanja i obučavanja na hiljade stručnih i kvalifikovanih kadrova. Sva znanja stečana na kursu primenljiva su u praksi i daju prednost prilikom zapošljavanja.
Naučite da upravljate ugositeljskim objektom od iskusnih profesionalaca
Predavači poseduju dugogodišnje iskustvo iz oblasti menadžmenta u ugostiteljstvu, organizaciji rada i formiranju i obuci kadrova. Svakom polazniku posvećuje se maksimalna pažnja, podstiče se aktivno učestvovanje kako bi se što bolje osposobili za buduće zanimanje menadžera ugostiteljskog objekta.
Steknite neophodna znanja iz ugostiteljstva
Program kursa za menadžera u ugostiteljstvu obuhvata teoriju i praktične primere. Upoznaćete se sa zaduženjima za implementiranje i održavanje najviših standarda servisa, organizaciju restoranskih konobara, pomoćnih konobara, kontrolora naplate, nabavku sitnog inventara, higijene restorana, higijene i izgleda zaposlenih, komunikacija i odnos sa gostima. Na kursu ćete steći i veštine kreiranje efikasnih timova i uspostavljanje menadžmenta učinka. Obrađuju se i bazični zadaci poput zatvaranja kase. Posebna pažnja je usmerena i na sticanju veština za nabavku i skladištenje robe, izrade rasporeda, finansijske analize, promocije i unapređenja prodaje. U zavisnosti od veličine, strukture i raspodele poslova neke dužnosti mogu i ne moraju biti u opisu posla menadžera u ugostiteljstvu. Naučićete sve i o organizaciji događaja. Kurs je koncipiran tako da polaznici steknu znanje o funkcionisanu različitih organizacija, poput hotela, restorana, kafića, (engl. Horeca Hotel/Restaurant/Café) kao bi se lakše prilagodili svakoj. Akcenat je na primerima iz prakse koji su se pokazali kao najuspešniji.
Program predavanja na kursu za menadžera hrane i pića:

  • Definisanje sektora hrane i pića
  • Krakteristike menadžera u ugostiteljstvu
  • Operativni menadžemnt
  • Unutrašnja organizacija, klijent, ekonomsko rukovođenje aktivnostima
  • Promocije i unapređenje prodaje, kako se poboljšati i razvijati
  • Organizacija događaja

Vreme trajanja i dinamika kursa

  • Fond časova individualne obuke gde je predavač posvećen samo vama: 25 školskih časova
  • Termini se određuju u dogovoru polaznikom, a najčešće dva puta nedeljno, osam nedelja
  • Nastava se odvija u realnom vremenu tj. uživo što pruža mogućnost da postavljate pitanja i učestvujete dok pratite

Zašto je menadžer hrane i pića jedna od najbitnijih pozicija u hotelu i restoranu?
Menadžeri hrane i pića su ključni radnici restorana i hotela. Oni osiguravaju da kupci dobiju proizvode koji ispunjavaju njhova očekivanja, kao i sigurnosne standarde industrije. Sa razvojem sekora usluga potražnja za kvalitetnim mendžerima u ugostiteljstvu je u stalnom porastu. Uspešan menadžer hrane i pića dobro poznaje svoj posao i kupce, a znanje o potrošačkim trendovima u sektoru hrane i pića pomaže mu da ponuda restorana i hotela uvek bude privlačna. Jedan od osnovnih načina na koji menadžeri hrane i pića ispunjavaju svoje ciljeve prodaje i prihoda jeste odlična usluga za kupce. Menadžeri razumeju kako efikasno prepoznati potencijalne usluge i ublažiti rizike. Takođe aktivno komuniciraju sa klijentima tako da mogu da se uvere da je svaki gost zadovoljan i da osoblje naporno radi na ostvarenju najboljih usluga. Menadžer hrane i pića često je odgovoran za zapošljavanje, obuku i ocenjivanje članova osoblja. Upravljanje osobljem restorana zahteva iskustvo, kao i interpersonalne veštine. Ovi menadžeri moraju znati kako prepoznati nekoga ko dobro radi u timu i ko je spreman da uči i da se usavršava. Menadžer u ugostiteljstvu takođe poseduje organizacione i komunikacijske veštine. Njegov cilj je da stvori tim koji je orijentisan ka korisničkim uslugama i usmeren na ostvarenje prihoda hotela i restorana. Posao menadžera može biti jako zahtevan, pa je dobra organizaija u radu sa velikim brojem informacija od ključnog značaja za uspeh.

Cena individualne nastave i načini plaćanja: 

  • Cena obuke: 42.000 RSD

        Posao menadžera hrane i pića je da bude upoznat sa visokim standardima usluge koja treba da se pruži gostu kako u restoranu tako i kafiću. Interne procedure često uspostavljaju menadžeri hrane i pića, kako bi pomogli svom timu da se lako uskladi sa standardima kvaliteta i fokusiraju se na pružanju usluge kupcima. Odgovornosti za rad menadžera hrane i pića su opsežne, a mnoge ustanove zahtevaju da ovi menadžeri imaju setifikate u menadžmentu i ugostiteljstvu.

Upiši se odmah zato što se mesta brzo popune:

  • Najjednostavnije je putem sledećeg linka ovde ili
  • Putem i-mejla: prijava@bozidarac.rs 
  • Putem besplatne info linije 0800 300 305
  • Takođe možete da nam pišete i putem Vibera i Whats up-a +381648668230
  • Lično u prostorijama „Božidarca“, adresa: Radoslava Grujića 3, Beograd – radnim danima od 10 do 14h 

Božidarac je član Evropske asocijacije za obrazovanje odraslih (EAEA)

Iskustvo polaznika:

Nemanja Repić dve godine radi u ugostiteljstvu. Za to vreme prolazio je kroz razne kafiće i restorane sa ciljem da prikupi što više iskustva kako bi napredovao. Primetio je da, pored finansisjkog dela, ni na jednom od mesta gde je radio nije dobijao preterano dodatno znanje. ''Većina restorana je fokusirana na profit, što je logično, ali na duže staze taj profit dosta zavisi od dobro obučenog radnika. Imao sam veliku želju da napredujem, ali sam shvatio da ako sam ne uložim u sebe, niko to neće uraditi umesto mene. Zbog čestih promena smena na poslu odlučio sam se za online kurs jer mi je ovakav način obuke omogućio da posle dugih smena sve ispratim od kuće, preko kompijutera, ne gubeći vreme u prevozu za odlazak na čas. Uz predavača Nenada sam shvatio koliko imam prostora da unapredim svoje znanje i koliko postoji stvari u ugostiteljstvu na koje do tada uopšte nisam obraćao pažnju. Prolazili smo kroz praktične primere i prilagođavanje usluge i organizacije rada u zavisnosti od potrebe tržišta. Ono što mi je bilo sjajno je što su mi upravo ti mali detalji doprineli da mi ovaj posao bude još zanimljiviji, počeo sam mnogo više pažnje da posvećujem na koji način treba da se pristupa gostima, a samim tim došlo je i više novca.'' 

O predavaču:
Nenad Petrović poseduje dugogodišnje iskustvo u hotelijerstvu, nakon formalnog obrazovanja na Visokoj Hotelijerskoj Školi gradio je karijeru u najeminentnijim domaćim i internacionalnim kompanijama, zabeležio je rad na prekookeanskim i rečnim brodovima, ploveći širom SAD-a i Evrope, hotelu InterContinental na Malti, i hotelima "Grand" i "Hyatt" u Srbiji. Prolazeći funkcije od konobara, preko Menadžera Restorana do funkcije Rukovodioca sektora Hrane i Pića, specijalizovao se u oblastima: Načini usluživanja, Govor tela, Protokol, Poznavanje ponude, Organizacija rada, Organizacija događaja i Trening osoblja.

Prijavi se odmah online!

:

Top