Божидарац курсеви култура обуке Божидар Аџија

Бесплатна линија : 0800 300 3050800 300 305

Курс менаџмента хране и пића online

Курс менаџмента хране и пића online

Постани менаџер у угоститељству
Креиран за све оне који желе да се запосле у угоститељству као F&B (food and beverage) менаџери и оне који желе да напредују у каријери, курс за менаџера у угоститељству пужа вам прилику да стекнете нова знања. Запослите се као менаџер у ресторану или пронађите посао у хотелу. Стекните нове вештине које се тичу организације рада, комуникације и односа са гостима, набавке, продаје и финасијске анализе. Квалификовани менаџери увек су тражени кадар јер без њих ниједна организација не може ефикасно да функционише. Олакшајте себи пут ка запослењу или напредовању на тренутном послу уписом на курс за менаџера у угоститељству.
Учите од најбољих одмах - online
Online учење је нови тренд који је стигао у Србију. Божидарац Онлине вам омогућава да стекнете нову вештине и након укидања карантина крените у потрагу за новим послом.  Јасно ставите свима до знања да се продуктивно искористили овај период.
Останите код куће, стекните нове вештине
Kако борба против Цовид-19 вируса зависи од свих нас и самоизолације, искористите ово време на најбољи могући начин. Време проведено у карантину не мора да буде изгубљено.
Нисте сами
Наши курсеви задржали су све предности традиционалног образовања уз нове могућности. Имаће контакт уживо са предавачем који вам у сваком тренутку може поновити или додатно објаснити уколико је потребно. Путем онлине платформе имаћете и контакт са другим полазницима и могућност директне комуникације. Све ово из удобности ваше дневне собе преко компјутера или мобилног телефона.
Обезбедите сертификат менаџера угоститељства
Стекните признати сертификат менаџера који можете приложити приликом конкурисања за послове у хотелима и ресторанима. “Божидарац” има вишегодишњу традицију образовања и обучавања на хиљаде стручних и квалификованих кадрова. Сва знања стечана на курсу применљива су у пракси и дају предност приликом запошљавања.
Научите да управљате угоситељским објектом од искусних професионалаца
Предавачи поседују дугогодишње искуство из области менаџмента у угоститељству, организацији рада и формирању и обуци кадрова. Сваком полазнику посвећује се максимална пажња, подстиче се активно учествовање како би се што боље оспособили за будуће занимање менаџера угоститељског објекта.
Стекните неопходна знања из угоститељства
Програм курса за менаџера у угоститељству обухвата теорију и практичне примере. Упознаћете се са задужењима за имплементирање и одржавање највиших стандарда сервиса, организацију ресторанских конобара, помоћних конобара, контролора наплате, набавку ситног инвентара, хигијене ресторана, хигијене и изгледа запослених, комуникација и однос са гостима. На курсу ћете стећи и вештине креирање ефикасних тимова и успостављање менаџмента учинка. Обрађују се и базични задаци попут затварања касе. Посебна пажња је усмерена и на стицању вештина за набавку и складиштење робе, израде распореда, финансијске анализе, промоције и унапређења продаје. У зависности од величине, структуре и расподеле послова неке дужности могу и не морају бити у опису посла менаџера у угоститељству. Научићете све и о организацији догађаја. Курс је конципиран тако да полазници стекну знање о функционисану различитих организација, попут хотела, ресторана, кафића, (енгл. Horeca Hotel/Restaurant/Café) као би се лакше прилагодили свакој. Акценат је на примерима из праксе који су се показали као најуспешнији.
Програм предавања на курсу за менаџера хране и пића:

  • Дефинисање сектора хране и пића
  • Крактеристике менаџера у угоститељству
  • Оперативни менаџемнт
  • Унутрашња организација, клијент, економско руковођење активностима
  • Промоције и унапређење продаје, како се побољшати и развијати
  • Организација догађаја

Време трајања и динамика курса

  • Фонд часова индивидуалне обуке где је предавач посвећен само вама: 20 школских часова
  • Термини се одређују у договору са групом, а најчешће два пута недељно, осам недеља
  • Настава се одвија у реалном времену тј. уживо што пружа могућност да постављате питања и учествујете док пратите

Зашто је менаџер хране и пића једна од најбитнијих позиција у хотелу и ресторану?
Менаџери хране и пиц́а су кључни радници ресторана и хотела. Они осигуравају да купци добију производе који испуњавају њхова очекивања, као и сигурносне стандарде индустрије. Са развојем секора услуга потражња за квалитетним менџерима у угоститељству је у сталном порасту. Успешан менаџер хране и пиц́а добро познаје свој посао и купце, а знање о потрошачким трендовима у сектору хране и пиц́а помаже му да понуда ресторана и хотела увек буде привлачна. Један од основних начина на који менаџери хране и пиц́а испуњавају своје циљеве продаје и прихода јесте одлична услуга за купце. Менаџери разумеју како ефикасно препознати потенцијалне услуге и ублажити ризике. Такође активно комуницирају са клијентима тако да могу да се увере да је сваки гост задовољан и да особље напорно ради на остварењу најбољих услуга. Менаџер хране и пиц́а често је одговоран за запошљавање, обуку и оцењивање чланова особља. Управљање особљем ресторана захтева искуство, као и интерперсоналне вештине. Ови менаџери морају знати како препознати некога ко добро ради у тиму и ко је спреман да учи и да се усавршава. Менаџер у угоститељству такође поседује организационе и комуникацијске вештине. Његов циљ је да створи тим који је оријентисан ка корисничким услугама и усмерен на остварење прихода хотела и ресторана. Посао менаџера може бити јако захтеван, па је добра организаија у раду са великим бројем информација од кључног значаја за успех.

Цена индивидуалне наставе и начини плаћања: 

  • Цена обуке: 42.000 РСД

        Посао менаџера хране и пића је да буде упознат са високим стандардима услуге која треба да се пружи госту како у ресторану тако и кафићу. Интерне процедуре често успостављају менаџери хране и пића, како би помогли свом тиму да се лако усклади са стандардима квалитета и фокусирају се на пружању услуге купцима. Одговорности за рад менаџера хране и пића су опсежне, а многе установе захтевају да ови менаџери имају сетификате у менаџменту и угоститељству.

Упиши се одмах зато што се места брзо попуне:

  • Најједноставније је путем следећег линка овде или
  • Путем и-мејла: prijava@bozidarac.rs 
  • Путем бесплатне инфо линије 0800 300 305
  • Такође можете да нам пишете и путем Vibera i Whats up-a +381648668230
  • Лично у просторијама „Божидарца“, адреса: Радослава Грујића 3, Београд – радним данима од 10 до 14h 

Божидарац је члан Европске асоцијације за образовање одраслих (ЕАЕА)

Искуство полазника:

Немања Репић две године ради у угоститељству. За то време пролазио је кроз разне кафиће и ресторане са циљем да прикупи што више искуства како би напредовао. Приметио је да, поред финансисјког дела, ни на једном од места где је радио није добијао претерано додатно знање. ''Већина ресторана је фокусирана на профит, што је логично, али на дуже стазе тај профит доста зависи од добро обученог радника. Имао сам велику жељу да напредујем, али сам схватио да ако сам не уложим у себе, нико то неће урадити уместо мене. Због честих промена смена на послу одлучио сам се за online курс јер ми је овакав начин обуке омогућио да после дугих смена све испратим од куће, преко компијутера, не губећи време у превозу за одлазак на час. Уз предавача Ненада сам схватио колико имам простора да унапредим своје знање и колико постоји ствари у угоститељству на које до тада уопште нисам обраћао пажњу. Пролазили смо кроз практичне примере и прилагођавање услуге и организације рада у зависности од потребе тржишта. Оно што ми је било сјајно је што су ми управо ти мали детаљи допринели да ми овај посао буде још занимљивији, почео сам много више пажње да посвећујем на који начин треба да се приступа гостима, а самим тим дошло је и више новца.'' 

О предавачу:
Ненад Петровић поседује дугогодишње искуство у хотелијерству, након формалног образовања на Високој Хотелијерској Школи градио је каријеру у најеминентнијим домаћим и интернационалним компанијама, забележио је рад на прекоокеанским и речним бродовима, пловећи широм САД-а и Европе, хотелу InterContinental на Малти, и хотелима "Гранд" и "Hyatt" у Србији. Пролазећи функције од конобара, преко Менаџера Ресторана до функције Руководиоца сектора Хране и Пића, специјализовао се у областима: Начини услуживања, Говор тела, Протокол, Познавање понуде, Организација рада, Организација догађаја и Тренинг особља.

Пријави се одмах online!

:

Top